loading...
مصطفی دیدا
مصطفی دیدا بازدید : 1 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز
کان سوخته را جان شد و آوازنیامد
این مدعیان در طلبش بی خبرانند
کان را که خبر شد خبری باز نیامد

حدیث روضه نگویم ، گل بهشت نبویم   ****  جمال حور نجويم، دوان بهسویتوباشم.
می بهشت ننوشم ز دست ساقی رضوان ****   مرا بهباده چه حاجت که مستروی توباشم

 


گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌کنم                                          

گفتی: فانی قریب
.:: من که نزدیکم (بقره/۱۸۶) ::.


گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم کاش می‌شد بهت نزدیک شم

گفتی: و اذکر ربک فی نفسک تضرعا وخیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال
.:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدایآهسته یاد کن (اعراف/۲۰۵)::.


گفتم: این همتوفیق می‌خواهد!

گفتی: ألا تحبون ان یغفراللهلکم
.:: دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/۲۲) ::.



گفتم: معلومه که دوست دارم منو ببخشی

گفتی: و استغفروا ربکم ثم توبوا الیه
.::پساز خدا بخواید ببخشدتون و بعد توبه کنید(هود/۹۰)::.-



گفتم: با این همه گناه آخه چیکار می‌تونم بکنم؟


گفتی: الم یعلموا ان الله هو یقبل التوبة عن عباده
.::مگه نمی‌دونید خداست که توبه رو از بنده‌هاش قبول می‌کنه؟! (توبه/۱۰۴) ::.



گفتم: دیگه روی توبه ندارم ...


گفتی: الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب
.:: (ولی) خدا عزیزه و دانا، او آمرزنده‌ی گناه هست و پذیرنده‌یتوبه (غافر/۲-۳ ) ::.



گفتم: با این همه گناه، برای کدومگناهم توبه کنم؟

گفتی: ان الله یغفر الذنوبجمیعا
.
:: خدا همه‌ی گناه‌ها رو می‌بخشه (زمر/۵۳)::.



گفتم: یعنی بازم بیام؟ بازم منو می‌بخشی؟

گفتی: و من یغفر الذنوب الا الله
.::بهجز خدا کیه که گناهان رو ببخشه؟ (آل عمران/۱۳۵)::.



گفتم: نمی‌دونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم! آتیشم می‌زنه؛ ذوبم می‌کنه؛ عاشقمی‌شم! توبه می‌کنم

گفتی: ان الله یحب التوابین و یحب المتطهرین
.
::خدا همتوبه‌کننده‌ها و هم اونایی که پاک هستند رو دوست داره (بقره/۲۲۲) ::.


ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرک

گفتی: الیس الله بکاف عبده
.::خدا برایبنده‌اش کافی نیست؟ (زمر/۳۶) ::.



گفتم: در برابر این همه مهربونیت چیکار می‌تونمبکنم؟

گفتی: یا ایها الذین آمنوا اذکروا الله ذکراکثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الیالنور و کان بالمؤمنین رحیما
.::ای مؤمنین! خدا رو زیادیاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید. او کسی هست که خودش و فرشته‌هاش بر شما درود ورحمت می‌ فرستن تا شما رو از تاریکی‌ها به سوی روشنایی بیرون بیارن .خدا نسبت بهمؤمنین مهربونه احزاب/۴۱-۴

 

 

 

برچسب ها قران،گفتگو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 139
  • بازدید کلی : 891